Gezocht: marketeer (x/v/m) voor platform STORMRAM

GezochtGeplaatst op 28 juli 2023
profiel

STORMRAM zoekt een marketeer STORMRAM is een rondreizend theaterprogramma dat makers, theaters en publiek in de drie Noordelijke provincies met elkaar verbindt. Afgelopen jaar hebben we dertien theateravonden georganiseerd. Een avond bestaat uit een hoofdprogramma door een professionele maker en een voorprogramma door een aanstormend talent. De avond wordt afgesloten met een nagesprek onder leiding van een professionele moderator. STORMRAM neemt zo de drempels weg voor makers om hun nieuwe werk te presenteren en voor theaters verkleint het het risico op weinig bezoekers. We presenteren nieuw werk onder een heldere, overkoepelende noemer en ondersteunen zowel de theaters als de makers bij het presenteren van het werk en de publiciteit daaromheen. Na een geslaagd eerste seizoen willen we komend jaar meer impact maken. Hiervoor zoeken we zo snel mogelijk, maar in overleg, een marketeer die het nieuwe seizoen met ons vorm wil geven en onze boodschap met ons uit wil dragen aan een diverse groep belanghebbenden. Wij: - Zijn een jonge, enthousiaste en kleine maar ambitieuze organisatie - Staan in contact met een grote groep interessante, nieuwe makers - Zijn in doorlopend gesprek met vrijwel alle programmerende Noord-Nederlandse theaters - Werken aan een blijvende impact op het regionale theaterveld - Staan er altijd voor open om de gebaande paden te verruilen voor het onbekende Jij: - Hebt ervaring als marketeer in de culturele sector - Hebt een binding met en/of interesse in Noord-Nederland - Bent georganiseerd, communicatief en proactief - Vindt het inspirerend om mee te bouwen aan iets nieuws; je ontwikkelt actief mee. - Bent niet bang voor experiment, zonder daarbij de basis uit het oog te verliezen - Hebt interesse in het werk van nieuwe theatermakers en haalt er voldoening uit om bij te dragen in hun ontwikkeling De functie: Als marketeer van STORMRAM heb je twee belangrijke taken: - Het (door)ontwikkelen van de unieke signatuur van STORMRAM en het (mee)denken over hoe deze te communiceren richting een diverse groep partners (overheden, subsidiënten, makers, theaters, publiek, etc.). Dit doe je – vanuit jouw unieke expertise – samen met de rest van het team: een tweekoppig bestuur en een productieleider. Als marketeer van STORMRAM heb je een belangrijk aandeel in het meedenken over de toekomstige strategie en de plek die we kunnen vervullen in het (Noordelijke) theaterveld. - Het bedenken, coördineren en uitvoeren van de marketing- en publiciteitsstrategie. Hier onder vallen onder meer het opzetten van een marketingplanning, het bijhouden van de website, het uitvoeren van social media- en drukwerkcampagnes en het contact met vormgeving, pers, makers en theaters. Deze taken voer je grotendeels zelfstandig uit. De functie is in eerste instantie voor één jaar en start op een gezamenlijk moment in overleg, maar bij voorkeur zo snel mogelijk. Aangezien de STORMRAM-avonden onevenredig verdeeld zijn over het theaterseizoen, zullen de werkdagen ook onregelmatig zijn. Deze functie betreft maximaal 26 dagen per jaar. STORMRAM betaalt een marktconforme vergoeding en reiskosten. Reageren? Reageren kan door vóór 14 augustus 2023 je motivatie en CV te sturen naar info@platformstormram.com, t.a.v. Milan van der Zwaan. Ook eventuele vragen over de vacature kunnen naar dit adres. Wij vinden diversiteit binnen onze organisatie belangrijk. De vacature staat open voor iedereen die STORMRAM kan versterken, ongeacht culturele achtergrond, fysieke beperkingen, genderidentiteit, geloofsovertuiging, geaardheid of leeftijd.

Doelgroepen
Zelfstandige (zzp) PR medewerker
Disciplines
Dans
Muziek
Taal
Theater
Locaties
Westerkwartier Het Hogeland Groningen Oldambt Eemsdelta Midden-Groningen Pekela Veendam Stadskanaal Westerwolde

Sluit je aan bij de online culturele community van Groningen

  • Vind evenementen
  • Promoot een concert of project
  • Aanbieden of vinden van projecten en faciliteiten
Maak jouw profiel aan

Reacties

Sort posts