๐ค๐๐ถ๐ฐ๐ธ ๐๐ถ๐ฝ ๐๐ฎ๐ป ๐๐๐น๐๐๐๐ฟ๐๐ผ๐ธ๐ฒ๐๐ก Leden werven voor je vereniging kan een uitdaging zijn. Tijdens onze adviesgesprekken en workshops bespreken we de stappen voor een succesvolle wervingsactie. ๐ญ ๐๐ฒ๐ป ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ๐ฒ ๐๐๐ฎ๐ฟ๐: ๐น๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐๐ฎ๐ป ๐ท๐ฒ ๐ต๐๐ถ๐ฑ๐ถ๐ด๐ฒ ๐น๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ป Wil je een doelgroep bepalen? Kijk dan eerst naar je huidige leden. Wie zijn ze? Denk aan: โข Leeftijd en levensfase โข Woonplaatsen, waar komen je leden vandaan? โข Motivatie om lid te zijn Met een duidelijk beeld van je huidige leden kun je overwogen keuzes maken. Wil je dezelfde doelgroep uitbreiden, of een deel hiervan zoals een bepaalde leeftijdscategorie die nu ondervertegenwoordigd is? Of wil je een nieuwe doelgroep bereiken? Door je doelgroep specifiek te omschrijven, weet je beter hoe je ze vervolgens kunt bereiken tijdens de volgende stappen van je wervingsacties. ๐ฃ ๐ฉ๐ผ๐น๐ด ๐ผ๐ป๐๐ฒ ๐๐ผ๐ฟ๐ธ๐๐ต๐ผ๐ฝ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฒ๐ ๐๐ฟ๐ฎ ๐ต๐๐น๐ฝ! Kun je extra hulp gebruiken bij jouw ledenwervingsacties? In onze gratis workshop ledenwerving helpen we je verder. De eerst volgende workshop is op 26 februari: kultuurloket.nl/event/workshop-ledenwerving
Doelgroepen